به بهانه تولدت(11)

★بـَ ـهـانـہ ے تـ َـرانـہ ے سـ ـاده ے عـآشـ ـقانـمـے★

افسانه ی عشق عمیق من به تودنیا را تکان خواهد داد.من مطمئنم!

به بهانه تولدت(11)

-: کمی آرام تر  ... بگذار غرق در خیال ِ شیرین با تو بودن باشم ! انصاف نیست خواب هایم رنگ پریده باشند و تو زیبا تر از همیشه بدرخشی . انصاف نیست تو همه جا باشی و من همه جا به دنبال تو بگردم ... ! درد تنهایی من نیست ، مسئله ، جاده های بی انتهای این سرزمین است که هر چه میگذرد نـــفس گیر تر میشود ...

-: برام هیچ حسی شبیه تو نیست ، کنار تو درگیر آرامشم ...

-: ع ش ق را به هم بدوز !

رنــج را به تــن خـواهــی کـرد .

 

تو فقط باش ! میدهم تمام عالم را چراغانی کنند ، شب بو ها جشن بگیرند و قاصدک ها خبر بیاورند !

زندان ها را میشکنم ، اقاقی را بیدار میکنم ! من دقیق میشوم تا همه چیز سر جایش باشد !

میگویم فال بگیرند ، تماشا کنند ، لبخند بریزند

باید روز ها فقط باران ببارد

 همه جا نو میشود ؛ مگر نه ؟!

عشق را پنهان می کنم تا تو پیدایش کنی

بعد از آن مژدگانی َت  میدهم

تا بیشتر از همیشه بخندی

 و ... من ذوق کنم !

قصه میشوم ، آب میشوم ، خواب میشوی ! رویا میشوی ، ناب میشوی ، قاب میشوم...!

همان قابی که عکس تو در آن حک شده

و تقدیم به عشق است!

باید با واژه ها تسویه حساب کنم ؛ تو که باشی ... نیازی به شعر ندارم

بعد از آن میگویم

تمام کوه ها را قلمرو فرماندهیت کنند

تا بدانی معجزه در هر ثانیه رخ میدهد

فقط

اگر تو باشی !



نظرات شما عزیزان:

benyamin
ساعت23:59---29 بهمن 1390
سلام گلم وب جالبی داری من لینکت کردم به منم سر بزن

kamran
ساعت12:22---28 بهمن 1390
سلام وبه قشنگی دارید.خوشحال میشم به وبه منم سر بزنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در برچسب:, ساعت توسط MaRyAm |